Avatar billede andersberg Nybegynder
31. januar 2002 - 12:18 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Ingen lyd ved afspilning af DVD med demo af Power DVD.

Hvad skyldes dette?? Der er lyd når jeg afspiller musik cd'er fra DVD drevet, men ikke når jeg afspiller film.
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. januar 2002 - 12:44 #1
ifølge http://download.cnet.com/downloads/0-10079-100-8026910.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.8026910 er der audio output limits.
Spørgsmålet er om det er muligt med lyd i trial??
Avatar billede andersberg Nybegynder
31. januar 2002 - 12:58 #2
Det tænkte jeg også på. For lyden går jo fint igennem når jeg afspiller musik cd'er. Og lyden skulle jo gerne gå igennem samme kabel :) Er der andre der har oplevet dette, eller som har andre forslag til hvad det kan være???
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2002 - 13:42 #3
Sådan er det med en demo. Den er begrænset i lyd og billede. Køb den fulde udgave, den er det værd :)
Avatar billede andersberg Nybegynder
31. januar 2002 - 15:06 #4
Okay, men der har aldrig været lyd i det. Er det som det skal være?? Eller er det pga en anden fejl???

Men jo, det virkede faktisk ret fedt. Hvad koster det??
Avatar billede halifax Nybegynder
01. februar 2002 - 02:23 #5
En bekendt fortalte mig, at demoen af PowerDVD kun afspillede lyd i 60 sec. Hvis det passer burde du kunne have hørt lidt. Måske har han ikke ret, men det lyder alligevel for "skrapt" for selv en demo. Og du har gået indstillingerne efter? Du har vel ikke klikket Mute?
Enig at det virker "ret fedt". Har den fulde version, men kender ikke prisen, da min fulgte med i en pakke med GeForce2 grafikkort. Men det virker lækkert.
Avatar billede halifax Nybegynder
01. februar 2002 - 02:27 #6
Har du læst hjælpefilen Setting Audio Configuration.
Avatar billede andersberg Nybegynder
01. februar 2002 - 09:44 #7
Jeg købet det af en af mine venner som også havde fået det igennem hans grafikkort. Så nu virker det bare. Men FUCK en dårlig demo. Ingen lyd, og så kan man kun afspille i 30 min. Det stinker!!!
Avatar billede andersberg Nybegynder
01. februar 2002 - 09:47 #8
annikadk og elbarto, lav lige et svar hver, så jeg kan få delt nogle point ud :) Så kan i få 20 hver....
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 10:03 #9
Ellers tak, behold dem til du får brug for dem :)
Avatar billede andersberg Nybegynder
01. februar 2002 - 14:23 #10
Okay, så gir jeg også mig selv lidt :)
Avatar billede larsdall Nybegynder
08. februar 2002 - 13:36 #11
Jeg har også problemet med, at der ingen lyd er, ved afspilning med PowerDVD, hentet fra nettet som trial-version.
Avatar billede andersberg Nybegynder
09. februar 2002 - 18:19 #12
Køb det!! Det er et rigtig fedt program!!!