Avatar billede toasteren Nybegynder
30. januar 2002 - 16:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ang. KaZaA

Hej derude.

Har et lille problem med KaZaA:
Prøver på at kunne share files, men problemet er jeg ikke ved hvordan ?

A little help would'nt hurt!

/Toasteren..
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
30. januar 2002 - 16:13 #1
en fejl msg ville hjælpe en del.
Avatar billede toasteren Nybegynder
30. januar 2002 - 16:15 #2
a'hva ?
Forklar venligst dit svar mere grundigt..
Avatar billede double-g Juniormester
30. januar 2002 - 16:20 #3
klik på - my kazaa -
klik så på mappen med den blå pil i linien nedenunder, så starter Kazaa Importfolder Wizard'en
Avatar billede toasteren Nybegynder
30. januar 2002 - 16:26 #4
Det er jo kun at finde flere "skjulte" files, og ikke at share så andre kan downloade fra en.

Hvis jeg tar' fejl, skriv så venligst hvordan jeg så kommer til at share..
Avatar billede nonick Nybegynder
30. januar 2002 - 18:45 #5
Tools ---> Options ---> Traffic ---> disable sharing skal IKKE være markeret.

Den folder du bruger til download files vil også blive shared
Avatar billede martal. Nybegynder
30. januar 2002 - 19:19 #6
Man ligger da bare den fil man vil share ind i den mappe der hedder "My Shared Folder" ?!
Avatar billede wetlock Nybegynder
02. februar 2002 - 09:10 #7
Hvis du ligger de filer ind under my shared folder kommer de til at ligge to steder=de fylder 2 gange så meget...
Prøv og gå ind i options der mener jeg der står hvor du kan share dine filer.. Checker når jeg kommer hjem. Så check igen iaften...

/WetLock,
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. februar 2002 - 17:53 #8
Lortet er kaput, smid det ud !!

/Jeppe ;]]]
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. marts 2002 - 16:08 #9
Nej, har fundet ud af det nu, og ingen af jeres svar hjalp mig.

//toast