Avatar billede professoren Nybegynder
30. januar 2002 - 14:09 Der er 5 kommentarer

SQL som programmeringssprog

Det er ok der en en rubrik for databaser, med flere
varianter af sproget SQL, men diskussioner af SQL code
hører under programmering! Hvad med at oprette en SQL forum hvor man kan drøfte alt omkring SQL1-SQL2 og SQL3
standarder, dialekter, konvertering, osv.??
Avatar billede hirtshals Nybegynder
30. januar 2002 - 14:12 #1
Lyder som en rigtig god ide :-)
Avatar billede agony Nybegynder
30. januar 2002 - 14:14 #2
det er vist en ting mange er ret ligeglade med bare deres kode kommer til at virke, men hvis andre kan få glæde / gavn af et sådan, så er det vel en god idé :)
Avatar billede disky Nybegynder
30. januar 2002 - 14:17 #3
spild af rubrikker.

Fol kan ikke engang fatte at php problemmer ikke hører hjemme i mysql gruppen.

Hvordan pokker skulle de så kende forskel på forskellige sql varianter.
Avatar billede disky Nybegynder
30. januar 2002 - 14:18 #4
fol=folk
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. januar 2002 - 14:21 #5
Det lyder da meget interessant, kan du ikke lige maile mig, jeg vil gerne tale med dig om det ?

tbst@mail1.stofanet.dk