Avatar billede heyyou Nybegynder
29. januar 2002 - 21:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad er det beste?

hvad er det beste redigerings program i hele verden.
Avatar billede Beach Mester
29. januar 2002 - 21:46 #1
Redigering af hvad???
Avatar billede heyyou Nybegynder
29. januar 2002 - 21:46 #2
film?
Avatar billede jonatand Nybegynder
29. januar 2002 - 21:47 #3
simpelthen i HELE verden?

Billeder, tror jeg det er Paintshop pro eller photoshop!
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. januar 2002 - 21:53 #4
det samme som at sige hvad er bedst af mac eller pc
photoshop eller psp
windows eller linux
dreamweaver eller frontpage
min far eller din far
man kommer ikke længere end en flok sidde og kaste mudder på hinanden.
Mit råd er at prøve dig frem, så finder du det bedste redigeringsprogram i verden :-)
Avatar billede Beach Mester
29. januar 2002 - 22:15 #5
Det program der bliver brugt af den prof. verden (ikke på PC men på MAC) er Adobe Premiere somdu kan læse mere om her:
http://www.adobe.dk/products/premiere/main.html
Ikke sagt at det er det bedste (slet ikke på en PC) men det er det der er flest brugere af. Om de så har fat i det bedste program vil jeg ikke kommentere men lade være op til hver enkelt bruger at afgøre (som michael-k skriver).
Så har du små 7000,- dask kan du jo prøve det men tror du er i gang med at skyde gråspurve med atombomber!!!

Skrevet en en PC bruger... Beach
Avatar billede zero-hero Nybegynder
29. januar 2002 - 22:20 #6
Sidder med studio dc-10 til ca 2000 og d er sQ helt fint.. dur til analog.. men måske ikke lige det bedst i verden.. dog overkommeligt at komme til for penge ja d er en anbefaling.
Og tak fordi nogen har fattet at man kommer længere ved at snakke ordentligt om tingende!!

\Zero-Hero
Avatar billede Beach Mester
29. januar 2002 - 22:25 #7
>>>heyyou
Du skal lige hske at lukke dine spørgsmål når du har fået nogle svar, eller i det mindste komme med nogle kommentarere så vi kan komme videre....!

Dit første spørgsmål > oprettet den 14/1-2002
http://www.eksperten.dk/spm/158563

//Beach
Avatar billede heyyou Nybegynder
30. januar 2002 - 00:04 #8
tak jeg tror jeg ville begynde at spare op til premiere, har lige prøvet en demo. det se godt tak for svar.
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2002 - 07:45 #9
Hvis du tænker på at købe Premiere så vil jeg da give dig et lille hint:-)
Køber man programmet alene koster det inkl. moms kr. 6912,50
Du kan imidertid få fat i den fulde ver. på en meget billigere måde ved først at købe et grabberkort ala:
MiroVideo DV500 til kr. 7.100,- inkl. den fulde ver. af programmet
Du kan også gå efter et billigere kort hvor der følger en light ver. med af Premiere, så kan du nemlig få fingerne i den fulde ver. til kun Kr. 2.325,-

//Beach