Avatar billede -simon- Nybegynder
29. januar 2002 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ny kategori

Kunne man ikke lave en kategori som hedder Generelt:Spil ??? - til selvfølgelig spm om spil

...bare et forslag
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. januar 2002 - 20:45 #1
det synes jeg ikke - der er efterhånden så mange sider om spil på nettet, så det ville være spild

desuden er det synd at skræmme værdifulde programører væk fra dette site, hvis siden går hen og bliver mere useriøs!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
29. januar 2002 - 20:45 #2
Jeg tror en sådan kategori vil gøre Eksperten alt for useriøs. Eksperten er primært et IT forum og hvis man begynder at indføre kategorier som den du foreslår vil mange brugere søge væk fra sitet. I stedet skulle man hellere placere sine spørgsmål om spil i Generelt: Fri debat eller evt. i Generelt: 3d (mener jeg det hedder) hvis det handler om udvikling af spil.
Avatar billede -simon- Nybegynder
29. januar 2002 - 20:51 #3
ja okey, monstermand og fiskesuppe, det kan jeg godt se :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. januar 2002 - 22:57 #4
skal vi have en til spil, skal vi vel også have en der hedder "lektier"?? ;)