Avatar billede lrm Nybegynder
29. januar 2002 - 14:42 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Jeg vil gerne se..

Hejsa

Jeg vil gerne kunne se hvilken temp mig Nvidia grafik kort har. Grunden er at jeg har taget køleren fra :) da dne larmer som et teglværk....

Hvor kan jeg finde sådan et program?

Vh
LrM
Avatar billede dskyt Nybegynder
29. januar 2002 - 14:49 #1
HVAD HAR du det kan man da ik'
Er du ude på at brænde det af eller hvad put den på igen.
Og du ved ihvertfald ikke noget og Grafikkort der sidder jo ikke en temp. måler på alle prøv lige at undersøge det først IK :-)
Og jeg advare dig, tror du det er for sjov at der er en køler eller hvad selvfølgelig kan det overhovedet ikke holde til det. Den eneste løsning er enten at købe en mere lydløs køler eller købe et LOWNOISE kabinet og så sætte alt der over (ink. køler) det fungere fint for os andre!
Avatar billede bullet! Nybegynder
29. januar 2002 - 20:21 #2
så vidt jeg ved er det kun Asus grafik kort der understøtter temperturmållinger... på med propelen igen! jeg tog min af forlede af samme årsag og temperaturen steg fra 58 grader til 75 grader på 10 minutter og det er ikke sundt!!.....
Avatar billede grinderslev Praktikant
29. januar 2002 - 20:29 #3
Du kan eventuelt klistre føleren fra et externt termometer på. Så kan du da se temperaturen :-)