Avatar billede pxa Nybegynder
29. januar 2002 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Sende emaiol Bcc til flere udsøgte i FM database

Er der nogen der ved om det er muligt at sende en e-mail til et antal mennesker man har udsøgtb i en filemaker database og få filemaker til at sidde deres e-mail adresse ned i Bcc feltet i Outlook.
Jeg kan få den til at bruge til og cc feltet men kan ikke få den til at bruge bcc
Avatar billede erb Nybegynder
29. januar 2002 - 17:37 #1
Sorry, mig bekendt kan FileMaker IKKE sende til nogen som bcc, du kan istedet først sende en mail til en modtager og efterfølgende sende en identisk mail til den, der skulle have haft den bcc.
Avatar billede macintosse Nybegynder
29. januar 2002 - 20:56 #2
Der er lavet et plugin som kan bruges
www.fmplugins.com