Avatar billede Lasse Novice
28. januar 2002 - 16:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS og skriverettigheder for scripts

Jeg har oprettet en IIS server og fra denne vil jeg gerne skrive noget til en access fil. Idet jeg proever at skrive faar jeg fejlmeddelelsen:

Operation must use an updateable query.

Jeg har fundet ud af at det har noget at goere med rettigheder. Jeg har endda fundet adskillige sider paa nettet hvor det loesningen staar beskrevet fuldent. MEN, jeg kan, selv med disse loesninger, ikke faa det til at virke. Er der nogen der kan guide mig igennem her?

Dette foregaar i oevrigt paa en XP maskine.
Avatar billede jumper Nybegynder
28. januar 2002 - 16:44 #1
Og dette er iøvrigt kategorien "Eksperten.dk : Eksperten.dk : Forslag", hvor man på Eksperten.dk kan komme med forslag til Eksperten.dk omkring Eksperten.dk

/Thor
Avatar billede Lasse Novice
28. januar 2002 - 16:49 #2
ups... lukker lige spg... Det var sku en fejl