Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. januar 2002 - 18:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl

Ved ikke om jeg er blind eller hvad, men når jeg går ind for at se hvilke spr. jeg deltager i så mangler jeg et næste side link.
Når man søger efter et spørgsmål og kommer over på list.phtml (eller hvad den hedder) og man holde musen over et spr. og den boks kommer op så står der et meget langt tal og så titel. eks. "9.23.234.4.243: hvordan laver jeg ost?"
Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. januar 2002 - 18:26 #1
Jeg syntes også mail delen er meget svingende på nogle spr. får jeg ingen mail selv om jeg lægger et svar eller kommentar... syntes der somregel er i php kategorien, men det er nok fordi jeg svare der mest.
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. januar 2002 - 18:27 #2
Der er et par børnesygdomme, man det der har jeg ikke set..
Men fra forleden dag, og til nu er det blevet meget bedre mht. fejl.

Så du må væbne dig med lidt tålmodighed og se om ikke det holder op..
Ellers må du kontakte admin...
Det hjalp, da jeg slette alle mine temp. filer, og cookies..
Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. januar 2002 - 18:31 #3
Jeg ville bare gøre dem opmærksom på det...

Men mail dele er nu ret irretterende da jeg har meget svært ved at følge med i de tråde jeg svare på.
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. januar 2002 - 18:52 #4
Du har fuldstendig ret i det med mails´ene  de kommer sq ikke:-(

Dette er det første indlæg jeg får mail på i 2 dage og jeg har da været på ca. hele tiden..
Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. januar 2002 - 18:55 #5
jeg fik ikke mail på dit første svar. Nogle spr. lægget jeg et svar, der går 30 min og jeg undre mig over hvorfor han aldrig svare eller noget, går ind og ser tråden og der er måske 10-20 svar og jeg har ikke fået nogen mail.
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. januar 2002 - 18:58 #6
:-(
Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. januar 2002 - 19:12 #7
Ok underligt... nu fik jeg ikke mail igen... det må det meget gerne får lavet hurtigt.
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. januar 2002 - 19:30 #8
Jeg Skrev en mail til ad´min, da jeg åbnede een side, åbnede E 3-4 sider med fejl 404  :-(
+ jeg manglede "antal indlæg"
Dette fik de hurtigt lavet.. :-)
Avatar billede snigermunken Nybegynder
27. januar 2002 - 01:53 #9
Ok :) prøve og skrive en mail til dem.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
01. februar 2002 - 18:30 #10
Hov lukker lige...