Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2002 - 11:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP eller 2000?

Jeg har windows XP prof og windows 200 prof.
Hvad skal jeg vælge imellem?
Jeg syntes XP er meget smart, men køre lidt tungt med al den grafik det køre.
Jeg kan ikke selv bestemme om jeg vil køre 2000 eller XP så håber i vil komme med nogle fordele :o)
Avatar billede milo Nybegynder
26. januar 2002 - 11:27 #1
mht. tunge grafik, det kan du jo slå fra så det får win 2k look...men stadig med alle de dejlige win xp funktioner...

Spiller du, så skal du helt klart vælge XP...det er langt hurtigere
Avatar billede bosse88 Nybegynder
26. januar 2002 - 11:31 #2
*Gruppepres*
XP XP XP XP XP XP

Xp er en nyere version en 2k, og man kan bare slå det nye design fra :) Det har jeg gjort. Hvis du spiller vil jeg give milo ret i at du skal vælge XP. Hvis du vil lave en webserver ville jeg også vælge XP, XP er ikke tungere end Win 2k i den forstand, det er vist kun en ting at sige, vælg XP :)

You can fly
Yes you can
Avatar billede milo Nybegynder
26. januar 2002 - 11:38 #3
tak for points
Avatar billede dar Nybegynder
26. januar 2002 - 14:39 #4
bosse88>> Jamen der er da ikke nogen serverversion af XP?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2002 - 21:28 #5
nej det er rigtigt > men jeg bruger osse bare windows 2000 server på min server :)
Avatar billede tobster Nybegynder
28. januar 2002 - 22:28 #6
Men er XP´en ikke fuld af fejl? Godt nok ligger der sikkerhedspathes på microsofts hjemmeside, men jeg har hørt at XP stadigvæk er alt for ustabilt.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. februar 2002 - 15:44 #7
ustabile..Fuck de er en omgang bøsser dem der har sagt det...