Avatar billede buymac Nybegynder
24. januar 2002 - 09:37 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Frames i notes

Jeg har et frameset med 2 frames, i den ene frame er der en page med en knap hvor der står print på, og i den anden frame er der et view.

Hvordan laver jeg det sådan at når man trykker på print knappen på pagen er det viewet der bliver printet ud.
Avatar billede roed Nybegynder
24. januar 2002 - 09:46 #1
Hmmm, det ved jeg ikke men jeg ved en anden måde du kan gøre det på...
Hvis du placerer knappen i samme frame som viewet er problemet jo løst. Og det kan du jo gøre på flere måder. Den pæneste er nok at oprette en Page med et view embedded i og så lave den knap du har i modsatte frame et sted på den nye Page.
Hvis du forstår.... ;o)
/Roed
Avatar billede buymac Nybegynder
24. januar 2002 - 11:47 #2
Tak for det hurtige svar.

Jeg har selv fundet et work-around, men jeg kunne stadig meget godt tænke mig at vide om det kan lade sig gøre..
Avatar billede cdelicht Nybegynder
24. januar 2002 - 12:19 #3
Nope! Årsagen er, at print er UI relateret og dermed skal din action kaldes i direkte association med dit view/dokument. Din ide ender med et print af Pagen med dinPrint knap/action.