Avatar billede larsen1 Nybegynder
23. januar 2002 - 16:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

REALbasic kategori

Når der nu er en Visual Basic kategori under programmering, kunne man så ikke forestille sig en REALbasic kategori til mac-folkene.
(hvis der overhovedet er andre der bruger det fantastiske program)
Avatar billede morten_s Nybegynder
23. januar 2002 - 19:54 #1
hvad er Mac :)
Avatar billede orca Nybegynder
23. januar 2002 - 20:06 #2
Jeg tvivler på der er nok brugere af det. Jeg er selv fanatisk mac bruger og har arbejdet en del med RB. Et virkelig fedt program. Du skal være velkommen til at maile mig hvis du har et spm, så kan jeg se om jeg kan hjælpe.

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk
www.profiled.org

webmaster@gameshots.dk
Avatar billede larsen1 Nybegynder
24. januar 2002 - 08:21 #3
Morten_s: en Macintosh (apple) computer. Prøv at se den nye imac på www.apple.com

Orca: Mail sendt!
Avatar billede larsen1 Nybegynder
24. april 2002 - 01:36 #4
Hov - jeg må hellere lige lukke....