Avatar billede sigma Nybegynder
23. januar 2002 - 13:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opkaldsforbindelse popup vindue

Når jeg vil bruge explorer, outlook eller et andet prog. der kræver en internetforbindelse og vil åbne en hjemmeside eller sende/hente mail kommer der normal et popup vindue med opkaldsforbindelse?? så jeg kan kun etablere forbindelse via genvej til udbyder. Jeg har lige install. win xp pro dk. + office xp
Hvordan kan man få dette vindue frem automatisk?
Avatar billede professoren Nybegynder
24. januar 2002 - 13:21 #1
Dette spørgsmål er blivet stillet før!!

Der kommer normalt IKKE en popupvindue når du henter mail--kun hvis du ikke
er på nettet! Bruger du dialup el. fast forbindelse?
Avatar billede sigma Nybegynder
24. januar 2002 - 14:56 #2
Jeg bruger dailup. det er netop når jeg er offline og åbner explorer eller send/hent i outlook at der normal kommer et popup med opkaldsforbindelse, det er det jeg gerne vil have frem?