Avatar billede zhark Nybegynder
23. januar 2002 - 13:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deltage i spm.

Taster man udfør får man mails, sålænge spm køre, men spm optages ikke som spm. man deltager i uden at man skriver "noget", hvorfor er det ikke kommet med?
Avatar billede admin Novice
23. januar 2002 - 13:18 #1
man deltager ikke ved at lytte med.
Avatar billede zhark Nybegynder
23. januar 2002 - 13:28 #2
Det er da helt korrekt, man har måske ikke noget "positivt", men vil gerne senere (rimelig nemt) kunne finde sagen. En væsentlig grund til søge funktionen er svær skyldes jo brugerne skriver "syge" overskrifter.
Men OK I har åbenbart vendt det spm. :)
Avatar billede zhark Nybegynder
23. januar 2002 - 14:58 #3
Hvor mange points har admin egentlig? :)
Avatar billede birkis Nybegynder
23. januar 2002 - 19:48 #4
Det kan du finne ut ved å klikke på "admin" ("Accepteret svar fra admin") ute til venstre, og deretter "Point regnskab".