Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 22:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

langsom outlook express

Jeg har stadig ikke løst mit problem med hensyn til hvorfor outlook express er utrolig længe om at vise sit opstartsbilled
Hvis jeg skifter windowsmappen (W98SE)ud med en gemt kopi virker det ok -indtil jeg ændre i netværksopsætningen og genstarter så er det sløvt igen.
Jeg er taknemmelig for gode tip.
venlgst
Torben
Avatar billede zhark Nybegynder
22. januar 2002 - 23:05 #1
Hvad ændre du så i netværk?
Avatar billede mixter Nybegynder
22. januar 2002 - 23:07 #2
Det kan vær din virusscanner og det kan skyldes at du har installeret win oven i den gamle. McAfee kan også gøre det.
Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 23:10 #3
Jeg slettede en NetBEUI protokol og netværket kører fin det er kun mail programmet der starter langsomt op.
DER ER INGEN VIRUS SCANNER INSTALLERET.
Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 23:15 #5
til mixter
Hvis der er installeret win oven i den gamle kan det så rettes eller ?
Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 23:18 #6
Den mulighed har jeg prøvet uden resultat
Avatar billede mixter Nybegynder
22. januar 2002 - 23:19 #7
Nej, det vil jeg ikke anbefale dig. Det hedder desværre nyt helt fra begyndelsen.
Avatar billede zhark Nybegynder
22. januar 2002 - 23:21 #8
En geninstall instalerer ikke "ovenpå" den gamle... som man evt. kan vælge at gemme. Ik' der!
Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 23:23 #9
Det er på begge maskiner jeg har fået problemet samtidigt , sært ikke ?
Avatar billede mixter Nybegynder
22. januar 2002 - 23:23 #10
tototo> Kører du med Ad-Aware ?
Avatar billede mixter Nybegynder
22. januar 2002 - 23:25 #11
Nå, ok, bruger du Netbuster ?
Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 23:26 #12
ikke på de to pcér der er fejl på jeg har det på en af de andre der ikke er i netværket
Avatar billede tototo Nybegynder
22. januar 2002 - 23:28 #13
Jeg arbejder på en ny ren installation og ser om det kommer igen
Avatar billede mixter Nybegynder
22. januar 2002 - 23:28 #14
Hm,ja,men det lyder nærmest som en typisk Trojan ( spion ) som jo godt kan overføres fra den ene PC til den anden.
Avatar billede mygskys Nybegynder
23. januar 2002 - 00:28 #15
øhmn... jeg ved ikke men, har du din inbox fyldt med mails?
Avatar billede tototo Nybegynder
23. januar 2002 - 20:08 #16
mine mail mapper er tømte og der ryddet op,men en trojan lyder rimelig nok for det var efter en surf tur problemerne begyndte.
Kan den findes og isoleres og med hvilket program ?
Avatar billede mygskys Nybegynder
23. januar 2002 - 20:19 #17
der findes en del trojan detectors derude... prøv at kigge:

http://download.cnet.com/1,10150,0-10093-106-0-1-1,00.html?filterQuery=true&os=&li=2&dlsize=

Jeg har sorteret ovenstående søgning efter "Free software" -der er rigelig med gratis software der kan fjerne det skidt...