Avatar billede klatten Nybegynder
22. januar 2002 - 22:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

E's forside

Tjaah, lige nu har jeg da egentlig svært ved at finde stedet hvor E's regler står skrevet, men jeg kan huske noget om, at man skulle, når man vil oprette et spm, omhyggeligt finde den rigtige kategori. Derved er der størst chance for at man kan få et hurtig og relevant svar!

...men det er blevet lidt besværligt pga det nye layout på forsiden, da man ikke kan se alle kategorier af én gang!

Synes det er en mangel :(
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2002 - 22:50 #1
jepper...Det er ikke fedt at skulle bladre dem alle igennem i en uoverskuelig dropdown..
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. januar 2002 - 22:53 #2
Hvad er i det hele taget det smarte ved at lave de der "kør ned"menuer? Hvad er det lige man vinder/sparer ved at have dem rullet op? Eller rullet ned for den sags skyld???

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. januar 2002 - 22:59 #3
jeg synes ikke problemet eksistere når man skal oprette et spm...der vælger man jo i en scroll menu.. det irreterende for mig er at jeg er kommet flere klik væk fra mine yndlingsmenuer..
Avatar billede thrill Nybegynder
23. januar 2002 - 00:38 #4
100% enig med klatten, jeg synes det er hammer træls at man ikke kan se alle kategorierne på forsiden.
Avatar billede cdc Novice
23. januar 2002 - 00:41 #5
kort og godt: En tilbagegang for eksperten.dk på den synlige del. Om det ligger noget bag som er bedre vides ikke

/cdc
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 02:27 #6
/cdc.... er stort set enig, men den er blevet meeeeeeget mere let i det :)
og det mener jeg hastighedsmessigt
Avatar billede sune_posselt Nybegynder
25. januar 2002 - 13:26 #7
dex_dexter >> De links der var på forsiden har næppe fyldt mere end 1 kb, så det er nok næppe det der har gjort forskellen i hastigheden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 23:03 #8
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
27. januar 2002 - 01:10 #9
mener jo sådan generelt
Avatar billede klatten Nybegynder
06. februar 2002 - 15:18 #10
luk
Avatar billede circles Nybegynder
06. februar 2002 - 15:26 #11
Jeg er også enig!