Avatar billede snowball Novice
09. juni 1999 - 19:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Se hvor hurtigt man downloader

Hejsa.

Findes der ikke en funktion i Win2k som kan fortælle hvor hurtig man downloader fra nettet, ligesom Sysmon i Win98 ???

Har prøvet med Management Console, men kan ikke få den til at virke. Nogen forslag ???

Snowball
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
09. juni 1999 - 23:02 #1
Jeg ved ikke om det findes i Win2000, men í NT4, findes det under, Start Menuen -> Administration (fælles) -> ydelsesmåler
Avatar billede snowball Novice
09. juni 1999 - 23:16 #2
Nope, desværre :-((
Avatar billede olvhoj Nybegynder
10. juni 1999 - 13:17 #3
hej
nu er jeg for første gang på disse sider og har et spørgsmål..
det kunne være rart at få en ydelsesmåler installeret i ens pc, således at man kan se, når man er online med ens internet udbyder...
f.eks. jeg har oplevet forleden dag, da jeg skulle downloade en fil (1 mb) over ISDN forbindelse, og der kunne jeg konstatere, at overførselshastigheden var helt nede som 800 byte/sec, hvor der under normale tilstand vil være oppe på mellem 6-7 Kb/sec med en ISDN (64000)!
er det fordi at forbindelse til ens internet udbyderen er overbelastet på et bestemt tidspunkt?
Avatar billede reason Nybegynder
13. juni 1999 - 13:07 #4
prøv det program der hedder Net.Medic
Man kan hente det her http://www.download.com
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
13. juni 1999 - 13:13 #5
>>olvhoj
Det er sikkert ikke forbinnelsen til udbyderen, men nærmere den server du henter filen fra som har en langsom (overbelastet) forbinnelse til Nettet
Avatar billede snowball Novice
17. juni 1999 - 15:26 #6
Det var ikke helt li'som jeg havde tænkt mig det sku' være, men OK. Det kan bruges.
Avatar billede olvhoj Nybegynder
18. juni 1999 - 11:39 #7
jo tak, net.medic kan bruges, det er ihvertfald en stor hjælp at tjekke ens forbindelse til ens udbyderen, så kan man selv vurdere, om det er rette tidspunkt at logge ind på ens udbyderen eller finder et bedre tidspunkt...

nyt spørgsmål:
hvordan kan jeg indstille min zyxel elite til at køre 128kb og ikke 64kb?
det kunne være rart at køre / surfe på 128kb
please help
olvhoj