Avatar billede repsac Nybegynder
22. januar 2002 - 16:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Giga lækkert!

Det ville være super dejligt om man under sine indstillinger kunne vælge om det skulle være default at der sendes en mail når der er sket noget nyt i de spørgsmål man deltager i eller ej.

Jeg har f.eks. oprettet en mailaccount hvor alle mine eksperten-mails sendes til fordi jeg ikke ønsker så ufattelige mængder emails liggende.

(Nu har jeg godt nok være væk fra eksperten i laaang tid fordi jeg ikke kunne logge ind og jeg ikke fik svar fra vore kære admins, men jeg er tilbage for fuld styrke ;))

Kan I genkende hvad jeg siger?
Avatar billede nonick Nybegynder
22. januar 2002 - 23:52 #1
Har tænkt det samme
Avatar billede repsac Nybegynder
27. januar 2002 - 16:28 #2
Hmmm ... tror bare jeg sender en mail i stedet ... det er ikke just ud til at dette ellers vil blive set ... :-/
Avatar billede repsac Nybegynder
27. januar 2002 - 16:29 #3
Hehe ... så skal man jo post et svar ;)