Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. januar 2002 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ICQ virker ikke

Hejsa..

jeg har fornylig installeret XP og er godt tilfreds med det (dog virker Morpheus ikke altid :/ )

men nu har jeg kørt med ICQ (nyeste version) lige siden jeg lagde det ind og det har virket fint..indtil i dag hvor, BUM, så kom der en eller anden fejl i \"ICQ Core\" tror jeg det hed..

jeg har prøvet af fjerne ICQ, men der kommer samme fejl..hva er der i vejen?
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2002 - 20:30 #1
havde samme problem engang. (dog på win 98)
Hvor ICQ pludselig bare gik kold og så ikke ville starte igen fordi der var opstået en eller anden fejl i programmet.
Og geninstallation duede heller ikke.

Det jeg gjorde var så at afinstallere det og derefter lave en filsøgning og finde alt hvad der hed noget med ICQ og slettede det - og derefter installerede jeg det igen - og så virkede det :)

du ka da prøve det...

(essensen var at det ikke var nok at køre en afinstallation da den efterlader nogle filer)
Avatar billede _benne_ Nybegynder
21. januar 2002 - 20:34 #2
prøv at lede efter ICQcore.dll - slet den og geninstaller ICQ...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. januar 2002 - 20:36 #3
anyway..kørte en Windows update :)

nu virker skidtet..ellers tak for nogle gode forslag..