Avatar billede gdhdm Nybegynder
21. januar 2002 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bræderprogram VCD

Jeg ville gerne have brændt nogle af mine film jeg har liggende over på cd-rom, så jeg kan afspille dem på min DVD-afspiller.

Hvilket program skal jeg bruge til dette?

Og er der nogen specielle krav til kvaliteten så det er til at holde ud og se på, på fjernsyn?

På forhånd tak.

Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2002 - 18:40 #1
Brug Nero: www.nero.com
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2002 - 18:41 #2
Nero konverterer din film til vcd-format som kan afspilles på din dvdafspiller. Kvaliteten vil være den samme som på computeren. Dog vil billedet normalt være lidt bedre, da et fjernsyn har lavere opløsning end en computerskærm.
Avatar billede gdhdm Nybegynder
21. januar 2002 - 19:14 #3
tak for det. Det vil jeg prøve.