Avatar billede hein0 Nybegynder
20. januar 2002 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HPG-format

Der fulgte ved køb af en ny farvepatron til min HP-printer et gratis program med, som kan bruges til at fremstille fødselsdagskort, kalendere osv.
Desværre vil programmet kun kendes ved billedfiler i HPG-format. Jeg har prøvet programmerne \"Uniview\" og \"Advanced ImageViewer\"- men med negativt resultat.
HPG-formatet er åbenbart ikke entydigt.
Jeg mangler et program, som kan convertere almindelige billedfiler til *.HPG
Er der nogen som kan hjælpe??
HC
Avatar billede zhark Nybegynder
20. januar 2002 - 20:13 #1
http://tecfa.unige.ch/guides/fileextensions.htm
Det er jo HP grafik, men ser lige om nogle af mine kan klare det - jeg tvivler! Måske snarere den anden vej.
Avatar billede prodic Mester
20. januar 2002 - 20:19 #2
Avatar billede hein0 Nybegynder
21. januar 2002 - 21:25 #3
Swiftview kan desværre ikke bruges.
HC
Avatar billede zhark Nybegynder
21. januar 2002 - 21:33 #4
Sådanne prg der prøver at \"låse\" sig til egen akse eller (sfære) skriger jo efter den nærmeste papir kurv, at du gider... så fik jeg det sagt(:
Avatar billede noia Nybegynder
30. januar 2002 - 08:42 #5
Du kan jo prøve lige at kigge på http://www.binary-soft.com/uniview/uniview.htm - der står med store bogstaver på forsiden, at den bl.a. konverterer fra HPG, så du kan jo evt. se hvad skidtet kan :-) Jeg kender ikke selv softwaren, må jeg indrømme.