Avatar billede dezigner Nybegynder
18. januar 2002 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gratis formmail.pl med redirect

Hej\'sa

Jeg har et webhotel hvor di ikke tilbyder en cgi-bin/formmail.pl eller lign.

findes denne service fra et eksternt sted, hvor man kan linke til/bruge uden beregning.....

<FORM ACTION=\"http://www.xxxx.dk/xxxxx\" ETHOD=\"post\">

der skal dog også være mulighed for at lave en redirect i formen

Håber der er en der kan hjælpe mig!!!!!

Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:39 #1
tjaaa jeg har da en ;)
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 10:40 #2
og tdc har vist oz en du kan bruge
Avatar billede dezigner Nybegynder
18. januar 2002 - 10:54 #3
Hvor og hvordan...kan ikke finde noget om det på deres site???
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 11:25 #4
<form action=\"http://www.dht.dk/webhotel/support/formmail/formmail.pl\" method=\"post\">
<input type=\"hidden\" value=\"modtager@domæne.dk\" name=\"recipient\">
<input type=\"hidden\" value=\"http://www.domæne.dk/\" name=\"redirect\">

virker fint ;)
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 14:31 #5
spørgsmål besvaret.. accepter og luk
Avatar billede dezigner Nybegynder
18. januar 2002 - 21:29 #6
Ja det er besvaret men swpørgsmålet er så om www.DHT.dk synes det er fedt at man bruger det script...

Jeg har ikke lige kunne finde noget om dette inde på deres site....
men hvis du har så fortæl det lige...
da jeg skal bruge det til en officiel side, og gider ikke have nogen på nakken

så er det lovligt???