Avatar billede narnasi Nybegynder
17. januar 2002 - 23:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vinyl til CD

jeg vil gerne brænde mine gamle vinyl plader ned på cdér. Er der nogle der har erfaringer med dette.
Jeg har hørt at der findes et program der selv kan dele pladen op i numre og rense lyden for ridser mm.
hvad hedder dette program og hvor finder jeg det.
Avatar billede maxium Novice
17. januar 2002 - 23:16 #1
hvad er vinyl plader??? kan du ikke bruge magix music cleaning lab den koster 200-250,-
Avatar billede gpa Nybegynder
17. januar 2002 - 23:23 #2
der findes noget hardware til det.
Avatar billede oniel Nybegynder
18. januar 2002 - 00:39 #3
Easy CD Creator har de funktioner indbygget.

Jeg er bare ikke imponeret over resutaterne!
Jeg bruger Cool Edit til at optage mine LP\'er med - jeg vælger også selv hvor et nummer skal slutte!
Generelt er det MEGET vanskeligt at \"rense\" lyden, men det er da muligt at opnå acceptable resultater.
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2002 - 17:13 #4
Avatar billede oniel Nybegynder
02. februar 2002 - 01:26 #5
Takker for point ;)