Avatar billede pumb Nybegynder
17. januar 2002 - 22:30 Der er 7 kommentarer

Hvem kan Adobe Premiere 6.0

Hej venner,

Jeg har fået programmet Adobe Premiere 6.0 med til et Pinnacly DV500+ videokort.

Da programmet er fyldt med muligheder, søger jeg en der er specialist - eller kender programmet godt og som har mulighed for at give en times kortfattet instruktion. Jeg vil gerne give noget vin eller andet for hjælpen.

Jeg bor i storkøbenhavn - men køre gerne langt, hvis den rigtige er hjælp er der.

Avatar billede zred Nybegynder
17. januar 2002 - 22:32 #1
Jeg kan hvis det er !
Avatar billede pumb Nybegynder
17. januar 2002 - 22:45 #2
Det lyder rigtig godt.
min icq er 137934263, så kan vi aftale nærmere.
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 07:49 #3
Du kunne jo læse nogle tutorials på nettet, eller tjeke ind i den lokale film klub. De vil altid hjælpe, uden du behøver melde dig ind.
Avatar billede pumb Nybegynder
18. januar 2002 - 23:03 #4
desværre er der ingen filmklub i vores område ved hørsholm som jeg kender til - så jeg har brug for en der kan give lidt grundhjælp.
Avatar billede pumb Nybegynder
21. januar 2002 - 11:00 #5
Zred, du nævnte at du kunne, hvor kan jeg kontakte dig?
Avatar billede fuskeren Nybegynder
24. januar 2002 - 14:18 #6
Der er lavet en lille billig bog/hefte (tror det er en af IDG hefterne) om videoredigering i premiere 6.0. Den har fået megen ros. Den bør du måske lige se på. Den koster under 100 kr og har over 100 sider, så du får meget for pengene. Den kan købes i Kvikly, Brugsen, EDB forretninger og boghandler. Har selv købt den i Bilka.
Avatar billede pumb Nybegynder
28. august 2002 - 22:02 #7
Hej igen - har let og let efter bogen - kan du ikke lige komme med titlen, forfatteren og evt. stregkoden

Peter