Avatar billede 101186 Nybegynder
16. januar 2002 - 07:30 Der er 1 løsning

Fejl ved installation af FoxServ 2.0... HJÆLP!!!

Når jeg prøver at installere FoxServ 2.0 på min Windows XP Pro. så vælger jeg jo ikke at bruge mysql og apache som services i windows, da jeg har hørt at det ikke skulle virke i XP.
Så vælger jeg IKKE at installere Perl og Python.
Men efter installation så får jeg denne besked når jeg starter Apache:

Syntax error on line 785 of d:\\program files\\foxserv\\apache/conf/httpd.conf:
LoadModule takes two arguments, a module name and the name of a shared object file to load it from.

Jeg skal meget gerne have det installeret så hurtigt så muligt da det haster meget! Tak.
Avatar billede 101186 Nybegynder
16. januar 2002 - 17:25 #1
Det viste sig at jeg på linie 785 skulle sætte hele stien til filen dér ind mellem to \".
Så nu virker det.
Derfor lukker jeg igen...