Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. januar 2002 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Design Vurdering

http://home1.stofanet.dk/snoopy/design/ <- Hvad kan lige laves bedre ?! .. Og er det godt ?! ..Indhold kommer senere
Avatar billede heungsu Nybegynder
14. januar 2002 - 14:40 #1
Jeg synes at den er fin nok, men jeg synes at skriften er for stor og fed. Ellers er den god nok
Avatar billede moebius Nybegynder
14. januar 2002 - 14:41 #2
Den er cool! Men du skulle måske lige checke for stave fejl og typoes!

I dit billede med teksten Moonwalk har du skrevet Mo0nwalk!
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 14:41 #3
mørk tekst på mørk baggrund spiller ikke.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. januar 2002 - 14:45 #4
Ved godt det med det skriftlige.. Får det rettet.. Der skal altså stå Mo0nwalk
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. januar 2002 - 14:45 #5
Fedt design, lige indtil man forstørre texten, hvis man er halvblind... Så hænger din fine ramme slet ikke sammen længere... Måske skulle du lave en lille ændring der...

Mørk på mørk spiller heller ikke helt, men lad nu være med at lave en hvid txt, for den kan ikke printes!!

/J
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. januar 2002 - 14:46 #6
Må jeg se nogle screenshots af hvordan de ser ud de forskellige steder ?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. januar 2002 - 14:47 #7
Min side er kun lavet til MELLEM.. :)
Avatar billede webtrance Nybegynder
14. januar 2002 - 14:52 #8
Hvis jeg sender min bedstemor ind på din side for at checke nogle uglysites link, kan hun nok ikke læse det, siden er for mørk, selvom det er nogle fede farver.
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. januar 2002 - 14:57 #9
Syntes du har fat i noget af det rigtige angående et fedt interface design :-) Meeen syntes du har lavet det for \"stort\" der er alt for meget mellemrum mellem menu og din brødtekst (den i midten).
Syntes også du mangler lidt detaljer i dit design, det er meget trivielt og meget enkelt, men selvfølgelig hvis det er meningen er det ok. Hvis jeg var dig ville jeg lege lidt med den blå ramme, lav noget mere af den så du ikke har så meget sort streg rundt, men når det er sagt skal du stadig have den sorte streg syntes det ser ok ud men begræns det lidt. Prøv også at lege lidt med noget skygge på din ramme så det giver noget dybte.
Det er nok lige lidt for mørk som andre også siger, jeg ville nok lave baggrunden lidt lysere og måske lidt mere over i det grå.
Teksten syntes jeg er tilgængelig kedelig, prøv at sætte lidt effekt på.
Alt i alt en meget fed side, med lidt arbejde kunne den blive kanon.

Hilsen Michael

P.S.  Prøv at lave mouseover på baggrunden i stedet for på teksten brug den blå som du bruger på rammen eller en lidt mørkere grå end baggrunden hvis du altså vil bruge grå som jeg foreslår ;-)