Avatar billede poil Nybegynder
13. januar 2002 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

install

Jeg php koerende sammen med Apache (1.3.12). Det gik fint til i dag, hvor jeg genstartede min server. Da serveren startet op igen virkede php ikke. Det maerkelige er, at jeg ikke har aendret noget i nogen setup-filer.
Avatar billede lauer Nybegynder
13. januar 2002 - 17:59 #1
øhh... når du siger det ikke virker, hvad sker der så når du prøver?
er du sikker på at din apache er startet?

står der evt. noget i errorloggen?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
13. januar 2002 - 18:11 #2
Hej.

Prøv at \"starte\" PHP.exe inde i den mappe hvor dit php ligger det kan være det virker.

Vh. Thomas Nielsen
www.TekniskDesigner.dk
Avatar billede karl_hungus Nybegynder
14. januar 2002 - 05:26 #3
Det er også sket lige sket for mig...?
Avatar billede poil Nybegynder
14. januar 2002 - 17:02 #4
Jeg har fundet fejlen selv. Det viser sig at der et httpd.conf to steder staar <IfDefine HAVE_PHP4>
(...)</IfDefine>. Jeg fjernet dette og nu virket php igen. Det maerkelige er hvordan det er sket, jeg lukkede kun min server ned...