Avatar billede bjj Nybegynder
12. januar 2002 - 22:38 Der er 4 kommentarer

filcleaner !!!

er der en der kender et godt lille program til at fjerne filer efter besøg på nettet , da jeg er træt af at skulle flere steder for at gøre dette og jeg mener alle spor
Avatar billede hono Nybegynder
12. januar 2002 - 22:42 #1
Hvis du ikke vil have nogle temporary internet files liggende kan du gå op i funktioner > internetindstillinger > indstillinger (ved midlertidige filer) og sætte \"tilladt brug af diskplads\" til 0.

Hono

(jeg bruger IE 5.5, det er sikkert anderledes i andre browsers/versioner)
Avatar billede squadjot Nybegynder
12. januar 2002 - 22:43 #2
TweakUI !!!!

dette er et lille kontrolpanel, hvor du under fanen \"paranoia\" kan vælge hvilke ting computeren skal huske, og hvilke den ikke skal huske!!!
Avatar billede francke Nybegynder
12. januar 2002 - 22:47 #3
Avatar billede bjj Nybegynder
12. januar 2002 - 22:54 #4
nej jeg tænker på alle de \"spor\" der lægges flere steder på pc , jeg har et program som desværre kun er gældende i 10 dage endnu , dette er dog ligeledes besværligt at arbejde med
mvh
jbj