Avatar billede n-d Nybegynder
25. april 2000 - 18:15 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Brugersystem hvor??

Jeg søger et bruger system hvor man kan:
Logge ind( selfølgelig)
Oprette sig som bruger
Alle brugernavne og passwords skal gemmes i en fil, da jeg ikke har mulighed for database, er der nogle der har sådan en??

Hilsen N-D
Avatar billede n-d Nybegynder
25. april 2000 - 18:17 #1
Glemte lige at fortælle at jeg gerne vil have den sendt til min email da jeg næsten aldrig er her på eksperten:-) min mail er: N-d@forum.dk
Avatar billede zyber-boy Nybegynder
25. april 2000 - 18:18 #2
MIG! 2 sek
Avatar billede zyber-boy Nybegynder
25. april 2000 - 18:19 #3
Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. april 2000 - 18:19 #4
Jeg har oxo et, det gør lige præsis det du gerne vil have den til:-), jeg har sendt den til dig...

cool-wil
Avatar billede n-d Nybegynder
25. april 2000 - 18:23 #5
Hold da helt kæft det går hurtigt herinde*ss*

Det er sq godt med noget hjælp...

Cool-wil>> tak for scriptet, jeg har lagt det op på min server*sss*

Zyber-boy>> Tak for hjælpen men cool-wil får flest points da han var hurtigst*sss*

Avatar billede ramlev Nybegynder
25. april 2000 - 18:51 #6
Da ikke efter tiden herinde ...;o)