Avatar billede trivial Nybegynder
10. januar 2002 - 18:27 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

1600kr?

Hejsa!
En af mine venner skal til at have et grafikkort, han har 1600kr, og det betyder intet om det er mærkevare hvad skal han købe??? Jeg mener selv at han skal købe dette kort: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617926 ???
Mvh Asger Rothenborg
www.Hard-News.dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. januar 2002 - 18:29 #1
hvad er spørgsmålet
Avatar billede trivial Nybegynder
10. januar 2002 - 18:31 #2
Læs.....
En af mine venner skal til at have et grafikkort, han har 1600kr, og det betyder intet om det er mærkevare hvad skal han købe???

og

Jeg mener selv at han skal købe dette kort: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617926 ???

Hvad skal han købe af grafikkort når han maks vil give 1600kr ca....???

Er da ikke så svært at forstå?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. januar 2002 - 18:34 #3
jamen så giver jeg dig da bare ret
Avatar billede trivial Nybegynder
10. januar 2002 - 18:35 #4
Godt svar var??? Hvorfor fanden er folk blevet så skide sure herinde....???
Avatar billede riversen Nybegynder
10. januar 2002 - 18:39 #5
hvad er hans behov?

husk nu ikke at generalisere trivial...;-)
Avatar billede trivial Nybegynder
10. januar 2002 - 18:41 #6
riversen-> Det skal \"bare\" kunne klare en god omgang CS,quake osv.....i en opløsning som ligger nær 1280*1024....og så skal der være TV-OUT:0)

Jeg generalisere ikke riversen:0)
Avatar billede nitrix Nybegynder
10. januar 2002 - 18:46 #7
Du skal have et GeForce 2 GTS 64 ram, og nej, jeg ved ikke hvad det koster
Avatar billede riversen Nybegynder
10. januar 2002 - 18:46 #8
du skrev da folk...det er vel ret generelt...
synes ikke det er så slemt herinde at man kan skrive folk...

kender ikke det kort du skriver om. har til gengæld ingen dårlige erfaringer med

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577928

og så tjek lige prisen...hehe...

asus har også et par modeller der er lidt billigere med samme mængde ram og kan klare samme opløsning
Avatar billede trivial Nybegynder
10. januar 2002 - 18:49 #9
riversen-> Oki....takker for svaret;0)

Ok....jeg generaliserede måske, men det er ikke alle der virker negative og sure. Jeg synes bare, at det ikke er så \"hyggeligt\" herinde som det har været....og det er sq lidt kedeligt:0(

Mvh Trivial
Avatar billede maddawg Nybegynder
10. januar 2002 - 19:11 #10
Vil bare lige give riversen ret i hans valg af kort.

En kommentar til mærkevare issue.
Jeg har aldrig oplevet fejl med mærkevare hardware, dog har noname shit lagt sig dybt som dårlig erfaring  *dyster orgel musik*
Avatar billede nitrix Nybegynder
10. januar 2002 - 19:49 #11
hakkebøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smager godt hvis du kan lide det
Avatar billede 5837 Nybegynder
13. januar 2002 - 00:59 #12
han skal købe et ATI 7500 såer det bare det køre skide godt