Avatar billede kjv Nybegynder
09. januar 2002 - 01:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kazaa og E-Donkey???

Hvilke af disse 2 sider er bedst? - altså hurtigst og bedst fungerende???

Der er vist noget og bandwitch skal være høj? hvorfor?

Hvordan kan det være jeg kun kan hente eks. harry potter ned med 0,30 da jeg normalt plejer at kunne med 300???

Hvad skal jeg gøre for at optimere/gøre download så hurtigt som muligt?
Avatar billede prodic Mester
09. januar 2002 - 01:19 #1
Lukker du selv spørgsmålet? - og læser reglerne i mellemtiden.
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2002 - 01:20 #2
til det første; edonkey er det bedste - kazaa installere diverse forskellige spyware og andet skod...

andet; hastigheden afhænger jo af hvem du henter fra - og måske er det en langsom

tredie og sidst; DET ER ULOVLIGT AT HENTE HARRY POTTER!!!!!!!!1
Avatar billede kjv Nybegynder
09. januar 2002 - 01:28 #3
Ulovligt - Jeg gav blot et eksempel...Kunne have skrevet acrobat reader lign.

Det er jo legalt nok at downloade div. filer og shareware...
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2002 - 01:32 #4
det er rigtigt... men der hører harry potter ikke ind under!

mht optimering; nogle gange er man heldig - andre gange ikke... det afhænger af serveren man kommer ind på - og personen man henter fra. Der er ikke de store råd til det
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2002 - 10:35 #5
edonkey er ikke altid lige sund for ens pc, da det er et java program.

Kazaa er et almindelig ordinært fildelingsprogram.
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 15:20 #6
jeg synes bedst om Kazaa men husk nu som det også er blevet sagt hold dig til sharware og freeware!!!
HVad angår bandwitch så kan du ved at holde musen over filen se hvor megen bandwitch personen som har filen tillader dig at bruge!! (i Kazaa altså)