Avatar billede zephyr Nybegynder
08. januar 2002 - 17:11 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Udgivelsesdato

Hvornår bliver ASP.NET final udgivet? Hvis ikke der er nogen fast dato endnu, hvornår regner man så med?

Jeg vil gerne have kilder hvis det er muligt
Avatar billede odegaard Nybegynder
08. januar 2002 - 17:43 #1
Primo februar er hvad jeg har læst på MS\' hjemmeside.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. januar 2002 - 19:25 #2
Visual Studio.net skulle gerne blive udgivet 2/13/02 ifølge min .Net mailingliste og man må formode at .Net framework SDK\'en kommer med der eller tidligere eftersom de to produkter hænger forholdsvist meget sammen ;)

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede pstric Nybegynder
16. januar 2002 - 14:26 #3
VS.NET er blevet udgivet i dag sammen med .NET Framework
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. januar 2002 - 16:46 #4
pstric> nej VS.NET er blevet frigivet til MSDN Subscribers i nat og .NET SDK Final v 1.0 er blevet frigivet til fri download på www.asp.net

/OScar
Avatar billede pstric Nybegynder
16. januar 2002 - 16:54 #5
Okay, hvis vi skal fluekneppe, så er VS.NET også kun blevet frigivet til download, og kan endnu ikke købes/bestilles på CD/DVD
Avatar billede mesterlars Nybegynder
16. januar 2002 - 22:49 #6
Eeeh.. det er udgivet :)

www.asp.net
Avatar billede osaka_san Nybegynder
16. januar 2002 - 23:31 #7
mesterlars.

øhh. Prøv lige at læse det link du henviser til en gang til (og så måske også lige de beskeder der er blevet postet ovenover din egen)
Avatar billede mesterlars Nybegynder
16. januar 2002 - 23:38 #8
hm...du siger noget....

Sådan går det jo oftest når man øjner muligheden for nogle billige point!