Avatar billede fir Nybegynder
22. april 2000 - 22:39 Der er 10 kommentarer

linkssystem

Hej

Er der nogle der hurtigt vil lave et linkssystem til mig...

dvs. med mysql, med en admin hvor man kan oprette kategorier og indsætte links. Der skal være muligehed for at søge efter sider. Nå man går ind på en katagori skal man kunne sorter efter data, hits, osv...

Er der nogle der vil lave det??
så vil jeg bliver så glad :-))

BTW, jeg vil gerne have dette ex. så jeg kan komme igan med PHP+mysql!!
(jeg er en pige, som gerne vil være webdesigner - det er bare lidt sværet :-))
Avatar billede razor Nybegynder
23. april 2000 - 00:28 #1
Når man skal bruge noget så simpelt - som det du skal bruge kan det ikke betale sig at opfinde den dybe tallerken igen. Derimod ville jeg kigge på nogle af de scriptssamlinger der findes på nettet .. Jeg fandt bl.a.:

- http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Link_Indexing/

- http://www.weberdev.com/get_example.php3?count=1063

måske kunne du bruge noget af det
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2000 - 10:07 #2
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2000 - 10:48 #4
Avatar billede christian-s Nybegynder
23. april 2000 - 11:01 #5
Sorrrrry det gik lidt hurtigt...
Avatar billede fir Nybegynder
23. april 2000 - 12:48 #6
Hvordan åbner man *.tar.gz

Jeg har:
Winzip og winrar...
Avatar billede fir Nybegynder
23. april 2000 - 12:50 #7
okay, winzip kan....
Avatar billede lojmann Nybegynder
23. april 2000 - 16:10 #8
jeg har lavet et. Det ligge på www.lojmann.dk/link.zip
Det er dog langt fra så advanceret som det de andre har posted her, men det viser lidt om hvad PHP og MySQL er for noget...;-)
Avatar billede zyber-boy Nybegynder
23. april 2000 - 19:52 #9
Fir...Kunne du tænke dig at hjælpe mig med at lave en ny ungdomsportal?
Vi står nemlig og mangler en pige på holdet...
Kan du ikke sende en email med alder osv til tcb@pcmagasinet.dk
Så ka vi jo se om vi kan bruge dig ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2000 - 09:24 #10
Hvornår accepterer du??