Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. januar 2002 - 05:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Foreslag vedr. når folk laver logo/banner osv. foreslag til andre

Nu har jeg op til flere gange set spørgsmål om bannere i Job/Opgaver: Freelance hvor de billedfiler der er blevet linket til, som svar, ikke eksisterer mere - hvilket irriterer mig lidt.

Jeg synes at folk bør lade dem ligge hvor de uploader dem, således at andre kan se dem i fremtiden.

Hva siger i ?
Avatar billede hojben Novice
08. januar 2002 - 05:59 #1
Nemli ;).... kan kun være enig... har selv brokket mig tidligere over at jeg ikke kunne se pic\'et ....
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2002 - 06:07 #2
ganske enig! gør det oss selv :)
Avatar billede virus Nybegynder
08. januar 2002 - 06:13 #3
invisi
du kan da bare lave et banner upload bib som er frit tilgængeligt på fotx ;8
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. januar 2002 - 06:16 #4
virus: Hvis bare jeg havde plads til det ;o9
Avatar billede virus Nybegynder
08. januar 2002 - 06:19 #5
invisible ahhm....hvor er du hostet nu?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. januar 2002 - 06:21 #6
FOTX ligger på invisibleman.dk, der er hostet hos jepponet.dk ...
Avatar billede virus Nybegynder
08. januar 2002 - 06:26 #7
okay...kan vi tale et eller andet sted :o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. januar 2002 - 06:28 #8
virus: Suppose so .. e@invisibleman.dk
Avatar billede virus Nybegynder
08. januar 2002 - 06:33 #9
sendt
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2002 - 08:36 #10
Hvorfor skulle den lige pludselig væk fra dette forum ???
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. januar 2002 - 08:37 #11
leif: Det var om noget helt andet :-) Det var om hosting af FOTX ...
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2002 - 08:42 #12
Men jeg vil give dig ret i, at når folk linker til billeder burde man lade dem ligge længe. Men fx som mig som har webhotel, jeg har en begræsning af hvor meget jeg må ligge, dvs. jeg bliver nødt til at rydde op en gang imellem. Men evt. kunne man finde en med egen server og få lagt et domæne, evt. subdomæne på eksperten.dk som folk kunne uploade billeder til !!!!!!!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. januar 2002 - 08:44 #13
leif: Virus kom med en god idé ... at lave en upload service på FOTX hvor man kunne lægge sådanne ting .. og den bliver forhåbentligt snart til noget ;-)
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2002 - 08:48 #14
Yeah, du invisibleman, hvis fotx ligger hos dig kan du så ikke finde mit password og sende til mig på eksperten@ljnet.dk, jeres få brugerinfo virker, der står kun top10 ???
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2002 - 17:18 #15
Den eneste holdbare løsning, ville isåfald være at lave det som en integreret del af Eksperten - ligesom det er det på Sharksforum. Hvor man kan vedhæfte filer til et spørgsmål/svar.

Dette har sikkert være diskuteret 1000 gange tidligere.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
09. januar 2002 - 01:12 #16
mercur8: \"Den eneste holdbare løsning,\" Nu ser vi hvordan E2/3 eller hvad det nu bli\'r ser ud, hvis ikke de selv har funktionen med, så kan det være man kunne lave et samarbejde med dem nu hvor jeg har pladsen og muligheden for at lave det.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
20. januar 2002 - 17:37 #17
Luk sig!