Avatar billede starfish Nybegynder
07. januar 2002 - 21:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ret måden hvorpå spørgsmål vises. (dato->forfatter)

Jeg er af den overbevisning at der ikke er ret mange der bruger datoen ud for et spørgsmål til noget. Tror hellere eksperterne vil have et brugernavn på forfatteren eksempelvis.

Jeg selv mister sikkert også en masse spørgsmål, da der ikke vises ret mange (ved godt jeg kan sætte det op) og mange af dem der vises er \"døde\" spørgsmål. Jeg ville selv helst have at de spørgsmål der lå øverst var dem med mest aktivitet.

Altså så hvert svar/kommentar satte et timestamp i selv spørgsmålet så det blev sorteret efter aktivitet. På denne måde er der også større chance for en spørger at få svar da hens/hendes spørgsmål ikke forsvinder ned i bunken, hvis det er vigtigt.

Dette kan jo selvfølgelig misbruges til at holde sit eget spørgsmål kunstigt oppe i toppen, men jeg tror at de vigtige spørgsmål nok skal finde plads i toppen alligevel. Sådan fungerer det ihvertfald i et stort forum for et online spil (Utopia) jeg har spillet.

Fordele/ulemper?

Kom med kommentarer :-)

Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. januar 2002 - 21:15 #1
smart nok... ulempen må jo være at pointjægerne ikke finder de nyeste spm med det samme..
Avatar billede starfish Nybegynder
07. januar 2002 - 21:24 #2
Det kan du have ret i, men man kan jo stadig som pointjæger abbonere på de forskellige kategorier.

Og når nu du nævner nyeste spørgsmål, så er det ihvertfald en ting jeg ikke bruger. Man kan jo knap nok læse de 3 første ord i selve overskriften i den boks. Og for det ikke skal være løgn så opdeler den links\'ne i flere linjer så det er det rene volapyk der står i boksen :-)

Så kan man jo overveje hvor mange der rent faktisk bruger den?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. januar 2002 - 21:27 #3
enig.. mon ikke der kommer noget nyt i v.3 da de skriver at der kommer nyt design for at give mere plads etc.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
07. januar 2002 - 21:34 #4
De døde spørgsmål dør nok hurtigt hen(accepteres) jeg kigger altid efter det grønne flag
Avatar billede starfish Nybegynder
25. juli 2003 - 16:28 #5
på tide at lukke :)