Avatar billede wwc Nybegynder
07. januar 2002 - 17:48 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvad f***** har xperten.com gang i???

Jeg spørger:
Hvad f***** har http://www.xperten.com gang i????
Det hørmer langt væk af kopiering.
Top 10, nyeste spm. Nyeste indlæg. Tja selv navnet er sq kopieret.
Og Kategorierne har de taget og kopieret ligeud.
Og så upoader de den på et stadie hvor højst 50% virker som det skal.
Det er min mening, hvad er jeres mening?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. januar 2002 - 17:50 #1
Avatar billede resten Nybegynder
07. januar 2002 - 17:50 #2
ja jeg har stukket min snude der ind og det er det frækkeste jeg til dags dato har set.

FUCK XPERTEN.COM
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. januar 2002 - 17:51 #3
Nogen der har overvejet om det ikke er E3 ???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. januar 2002 - 17:52 #4
well... mit gæt er, at den er lukket med fogedforbud inden for kort tid...

Men indtil da kan vi jo glæde os over, at vi har et sted hvortil vi kan henvise folk der ikke opfører sig pænt herinde ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. januar 2002 - 17:52 #5
tony, det er det ikke :)
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 17:54 #6
tony > det er codebase som står bag :(
Avatar billede cool_casper Nybegynder
07. januar 2002 - 17:55 #7
Hva\' fanden er det for noget pis!!! Det er jo stortset de samme koder... Og designet er næsten det samme.... Har Admin set/ved dette!??!
Avatar billede hojben Novice
07. januar 2002 - 17:56 #8
cool > ja han ved det godt...
Avatar billede killerbrain Nybegynder
07. januar 2002 - 17:59 #9
den er da for lam! designet er næsten det samme! men der er nu mange spørgsmål *Gg* FUCK XPERTEN.com *BRÆK*
Avatar billede cool_casper Nybegynder
07. januar 2002 - 18:03 #10
Men det kan selvølgelig aldrig nogensinde nå den helt rigtige eksperten til sokkeholderne !!! :-D

  Der findes ingen andre rigtige eksperten !!! !
Avatar billede foodear Praktikant
07. januar 2002 - 18:59 #11
Cool Casper KEWL!!

Eksperten.dk sparker r..
Avatar billede dcasso Nybegynder
07. januar 2002 - 23:03 #12
Ik et pænt spm. (man skal jo helst være loyal) men er der andre eksperten-lignende sider rundt om i verdenen??
Avatar billede alvion Nybegynder
08. januar 2002 - 05:31 #13
Ja der er http://www.experts-exchange.com/ som jeg tror Jakob og Andreas har skulet lidt til, da de i sin tid (for længe siden) lavede eksperten.dk
Avatar billede disky Nybegynder
08. januar 2002 - 08:13 #14
nanoq:

Jeg tvivler på de kan få et foged forbud, husk 99.9% af internettet er kopier af de sidste 0.1%

At denne nye site er et tydeligt kopi er der bestemt ingen tvivl om, men foged forbud det tvivler jeg stærkt på.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. januar 2002 - 09:58 #15
disky, Jeg tror absolut det er en mulighed. Havde siden feks. heddet www.itsvar.com tror jeg ikke problemet havde været så stort. Men når både koncept og navn ligger så tæt på hinanden, er det en helt anden sag..
Avatar billede wwc Nybegynder
09. januar 2002 - 14:13 #16
NanoQ >> Enig
Avatar billede rasta Nybegynder
18. januar 2002 - 12:15 #17
Som så mange andre, vil jeg gerne udtrykke min vrede over xperten... Hvis admin mener mit sprog er upassende, sig det til mig, og jeg undskylder overfor alle på www.eksperten.dk

SÅDAN EN GANG PIS!!!
VÆRRE END PIRATKOPIERING!!!
DET LUGTER VÆRRE END DØD HAMSTER!!!
(grundet mangel på tid er jeg nødt til at stoppe nu, ØV!!!)

/rasta
Avatar billede wwc Nybegynder
22. juli 2004 - 18:19 #18
Lukket.