Avatar billede compilos Nybegynder
06. januar 2002 - 21:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

CS Script

Jeg vil gerne have lavet et script, så jeg bare kan trykke på en knap -  hvorefter håndgranaten bliver kastet og hvorefter det våben jeg brugte inden bliver valgt igen.

Mvh Compilos
Avatar billede delphimann Nybegynder
06. januar 2002 - 21:31 #1
tror du skal lave det i c++
Avatar billede zero-hero Nybegynder
06. januar 2002 - 21:39 #2
c++ min bare!!! LOL
Øhh d skal laves i din enten autoexec.cfg eller config.cfg!!
Kig på nettet!!*lol*

\\Zero-Hero
Avatar billede trismegistos Nybegynder
06. januar 2002 - 21:39 #3
Avatar billede motu Nybegynder
06. januar 2002 - 22:02 #4
ROFLMAO
Avatar billede trismegistos Nybegynder
06. januar 2002 - 22:04 #5
Den her er faktisk bedre synes jeg.
http://csscripts.netfirms.com/scriptGen.html

:)
Avatar billede jimsim Nybegynder
07. januar 2002 - 15:44 #6
Jeg sidder ikke lige ved en com med CS, men prøv lige denne:

alias +he_kast \"weapon_hegrenade; wait; wait; +attack\"
alias -he_kast \" wait; -attack\"

bind \"any_key\" \"+he_kast\"

De linier putter du i din config.cfg eller autoexec.cfg.
any_key bytter du ud med den key du vil bruge...

Tris, det du har fundet, er til Buy-scripts ;)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
07. januar 2002 - 15:56 #7
Jeg har læst spm. forkert.      8P
Jeg troede at compilos skulle bruge et buyscript, jeg bruger det selv , kan bedst lide Chief Smackaho\'s script, csconfigurator er gratis nu og har en fin gui men jeg kan alligevel bedre lide Chief. Men alt dette har jo ikke noget med emnet at gøre så jeg pakker.
      :)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
07. januar 2002 - 15:57 #8
// Script Generated By Chief_Smackaho
developer 1; echo Script Generated By Chief_Smackaho; developer 0;

alias close \"wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10\"
alias MP5 \"buy; menuselect 3; menuselect 1; close; buy; menuselect 6\"
alias USP \"buy; menuselect 1; menuselect 1; close; buy; menuselect 7\"
alias MP5USPGun \"MP5; USP; buyequip; menuselect 2; buyequip; menuselect 4; close\"

bind f1 \"MP5USPGun\"
Avatar billede jammerlab Nybegynder
08. januar 2002 - 09:29 #9
hehe det er sq da easy... bare lav din egen *.cfg og execute det i CS
exec ?.cfg
Avatar billede compilos Nybegynder
09. januar 2002 - 10:02 #10
Til JinSim - hvad gør denne linie -
alias -he_kast \" wait; -attack\"

Compilos
Avatar billede trismegistos Nybegynder
09. januar 2002 - 10:39 #11
Avatar billede jimsim Nybegynder
10. januar 2002 - 09:16 #12
Kort sagt så smider du HE\'en når du slipper knappen...

Det lille alias er opbygget som et \"Press and Release Script\" altså at når du trykker på din tast(og holder den nede) udføres +linien, når du slipper din tast, udføres -linien, altså smider HE\'en.
Det vil sige at når du trykker på din knap, holder den nede, så skiftes der over til HE, når du har fundet dit mål, slipper du knappen og HE\'en vil blive kastet...
\"wait\" gør at der ventes en kort øjeblik før næste kommando bliver udført. Dette er nogle gange nødvendigt for at scriptet skal virke. Mange gange bliver der sat flere ind efter hinanden for en sikkerheds skyld.