Avatar billede kilde77 Nybegynder
05. januar 2002 - 20:48 Der er 7 kommentarer

Login/password

Hej

Jeg skal have lavet et system med login/password. Det skal virke således at hver enkelt bruger kommer til sin egne sider. kan det lade sig gøre i Frontpage 98 ?

mvh
Søren
Avatar billede disable Nybegynder
05. januar 2002 - 20:51 #1
Så vidt jeg ved... .oO( Og jeg er ikke klog )Oo.
Har jeg er JAVA-script liggende, hvor du opretter brugernavn og adgangskode.. Det er det eneste, jeg kender til.. og det er temmelig nemt at gå til... ;o)
Avatar billede disable Nybegynder
05. januar 2002 - 20:52 #2
Nææhh... Du opretter kun et brugernavn... ingen adgangskode...
Scriptet er baseret på navnet...
Men det er temmelig enkelt.. Du kan lave individuelle sider til hver enkelt bruger...

.oO( Sorry )Oo.
Avatar billede blad3 Nybegynder
05. januar 2002 - 20:56 #3
du skal finde et java applet eller php eller asp script så skulle det virker prøv på..
www.script.dk

så skal du nok kunne finde det ellers skal du begynde at arbejde i database og det ved jeg ikke en skid om..
Avatar billede oz2kas Nybegynder
05. januar 2002 - 21:02 #4
skal det være noget i retning af http://koldy.dyndns.dk/index.asp?site=inzide/login
??

/Kasper
Avatar billede sonne Nybegynder
06. januar 2002 - 01:38 #5
Det kan du sagtens

se her http://www.danbbs.dk/~arsballe/uge34/

/aksel
Avatar billede jamal_s Nybegynder
06. januar 2002 - 01:40 #6
i hvilken programmerings sprog vil du ha det ?
Avatar billede sonne Nybegynder
07. januar 2002 - 00:55 #7
hvorfor afviser du mit svar