Avatar billede ziber Nybegynder
19. april 2000 - 16:58 Der er 4 kommentarer

Hyperlink problem

Jeg ved godt at dette ikke er den rigtige kategori, men jeg skyder det af alligevel.

I XML......

Jeg har en tekst ex.:  "jeg spiser kage og hedder poul thomsen"

Hvordan indsætter jeg et tag i denne sætning som laver "kage" til et hyperlink, uden at skulle dele teksten op i flere linjer

Husk, at dette skal være i XML
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
19. april 2000 - 19:11 #1
du mener vel bare:
jeg spiser <a href="fil.hrm">kage</a> og hedder poul thomsen
Avatar billede ziber Nybegynder
28. april 2000 - 10:03 #2
jeps, men ikke i normal html, i xml kan man ikke bruge dit forslag - sorry
Avatar billede delwin Nybegynder
03. maj 2000 - 15:08 #3
Den præcise kode ville være :

----------------------------------

<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">

<wml>

<card id="MainCard" title="Jeg spiser kage">
<p align="center">
jeg spiser <a href="#">kage</a> og hedder poul thomsen
</p>
</card>

</wml>

---------------------------
Delwin
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 12:22 #4
Hej,
hvornår lukker vi dette spm ?