Avatar billede mat Nybegynder
04. januar 2002 - 19:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3d max bøger

Hvilke bøger om 3d max vil i anbefale til øvede brugere.
I må også gerne skrive hvilke områder bøgerne omhandler så vi kan få et indtryk af hvad der vil være bedst i dette tilfælde.

Mvh mat
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. januar 2002 - 19:45 #1
lytter med :)
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. januar 2002 - 21:31 #2
Hver gang jeg køber bøger enten omkring 3D eller Programmering - tjekker jeg lige www.amazon.co.uk de har for det meste hvad jeg søger. Desuden er der som regel en god beskrivelse omkring hver bog, plus læsernes anbefalinger.
Ellers prøv at se www,maxer.dk der en ok side omkring bøger til 3D Studio Max...

Men hvad søger du specielt efter? Animation, IK, Scripts eller hvad?
Avatar billede alsace Nybegynder
07. januar 2002 - 00:35 #3
Jeg tror den sidste url zerohero henviser til er www.3dmaxer.dk

Nu er du ikke den første der efterlyser bøger, så prøv at se http://www.eksperten.dk/spm/119333

-Alsace
Avatar billede mat Nybegynder
07. januar 2002 - 14:20 #4
Tak for jeres respons. Kender godt www.3dmaxer.dk

Bøgerne må gerne omhandle modellering, animation og IK...

Vi skriver for at få jeres personlige bud på gode bøger (baseret på jeres erfaringer)

Mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
08. januar 2002 - 16:50 #5
Er der virkelig ikke nogen der har kongebogen stående på hylden derhjemme?

Jeg savner et par anbefalede titler.....

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
13. januar 2002 - 15:33 #6
Jeg lukker dette spørgsmål og eftersom responsen ikke har været som jeg håbede (er der ingen der læser mere ;)) deler jeg ikke point ud...hvis dette er fornærmende ubehøvlet af mig må i jo sige til....

mvh mat
Avatar billede svuppenator Nybegynder
23. januar 2002 - 17:49 #7
the bible of 3ds max r4 altid et godt valg!!