Avatar billede jmarkling Nybegynder
04. januar 2002 - 13:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Afgangsprojekt

Vi er tre friske datamatiker, der skal til at lave vores afgangsprojekt og i den forbindelse mangler vi en virksomhed eller organisation at samarbejde med...

Vi har erfaring med HTML, DHTML, ASP, JSP, JAVA, JavaScript, VB-script, SQL, PL/SQL, og anvender de nyeste metoder inden for den objektorienteret systemudvikling UML...

Vi forstillede os projektet kunne være et web-sted med underliggende db, men der må gerne være lidt kød på...

Gruppen består af:
Jesper 23.
Brian 22.
Melanie 23.

Vores karaktere ligger højt og i den rigtige ende af skalaen, så det er bare med at se at få ringet på
44533080 eller skrive til markling@e-privat.dk, hvis I ønsker at høre nærmere...

Projektet skal være færdig til April og påbegyndes allerede her i udgangen af Januar...

Håber at høre fra Jer....
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 14:00 #1
hejsa jeg registrerede domænet motorbasen.dk for ca. ½ år siden, men har haft gang i så mange ting indtil nu. motorbasen.dk skulle være et site hvor man kan sælge sin bil, motorcykel, båd mv. og hvor man selvfølgeligt også kan købe disse forskellige ting. det er ihvertfald et site hvor der er en masse med db.
Avatar billede flash-man Nybegynder
04. januar 2002 - 14:04 #2
prisen? ...gratis?
Avatar billede jmarkling Nybegynder
04. januar 2002 - 14:04 #3
Hej dikkim, det lyder da meget spændende...
Kan du ikke kontakte mig via. mail...
markling@e-privat.dk

Arbejder du som privat eller for en virksomhed?
Avatar billede jmarkling Nybegynder
04. januar 2002 - 14:10 #4
prisen- gratis -JA
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. januar 2002 - 14:19 #5
http://www.eksperten.dk/spm/153854
Du må kun oprette et spørgsmål én gang
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 14:19 #6
jeg arbejder som en virksomhed.
Avatar billede jmarkling Nybegynder
04. januar 2002 - 14:24 #7
dikkim--> kan du ikke sende mig en mail, og beskrive det lidt nærmere...
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 14:35 #8
har du modtaget min mail?
Avatar billede jmarkling Nybegynder
04. januar 2002 - 14:37 #9
ja, jeg svarer lige om lidt...