Avatar billede jailbird Nybegynder
04. januar 2002 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung DVD-player (Compaq)

Hej alle sammen,

jeg sad lige og skulle gen-installere mit DVD-drev(og almindeligt cdrom-drev) i min Compaq computer (7474). Til min store forbavselse fandt jeg ud af at driveren var Samsung...
Anyway - Jeg hentede driveren fra en supportside, men nu kan jeg ikke anvende mit dvd-drev til at fx installere spil fra cd-rom. Så popper et vindue op med en fejlmeddelelse om udførelse af en ulovlig handling - men hvorfor?

Ligeledes kan jeg heller ikke få den om til region 2 igen. Ligemeget hvilke film jeg prøver at afspille.

Hvad er der mon galt???
/jailbird
Avatar billede jailbird Nybegynder
04. januar 2002 - 12:14 #1
UPS, forkert kategori - sorry
Avatar billede freekyzone Nybegynder
04. januar 2002 - 12:15 #2
har du opdateret din firmware i dit derv???
Avatar billede jailbird Nybegynder
04. januar 2002 - 12:19 #3
freekkyzone>> undskyld jeg spørger dumt - men hvad er firmware og hvor og hvordan gør man det? Og skulle det afhjælpe at jeg skal kunne spille igen fra drevet?
Avatar billede jailbird Nybegynder
08. januar 2002 - 10:32 #4
ingen hjælp - ingen point - ingen løsning til mit problem - ØV