Avatar billede cafo Nybegynder
03. januar 2002 - 21:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Egen søgemaskine

Hej hvordan laver jeg en søge maskine der kan søge på både egen side og internettet ?
Avatar billede cafo Nybegynder
03. januar 2002 - 21:35 #1
Jeg arbejder i WINDOWS XP-word. FRONTPAGE 2000. og DREAMWEAVER .
det jeg mangler er måske bare et script ?
Avatar billede tsocm Nybegynder
03. januar 2002 - 22:01 #2
hvilke muligheder har du på serveren...
PHP, ASP, ...?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. januar 2002 - 22:22 #3
Så vidt jeg ved kan du bruge google på dit eget  site, lige som her på eksperten

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede cafo Nybegynder
03. januar 2002 - 22:50 #4
det er en fpside tror jeg nok det hedder
www.boernehuset.com
Avatar billede professoren Nybegynder
24. januar 2002 - 11:42 #6
Det nemme løsning vil være at downloade en gratis søgemaskine, der
kan bruges både på din site og internet. Vil du have sådan ene??
Avatar billede hexo Nybegynder
16. april 2002 - 11:17 #7
kigger med ...

til Professoren : tjaa..har du da sådan et script? ville det være fedt..
Avatar billede cafo Nybegynder
24. april 2002 - 13:09 #8
Hej professoren
jeg har været lidt væk fra computeren i et stykke tid, men jeg vil gerne have en gratis søgemaskine......