Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2002 - 21:03 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

eksperten V. 3

Jeg håber eddermame at der bliver lidt mere skik på det ny eksperten end det her + at ADMIN kommer forbi mere end en gang hver ½ år + at det IKKE er peternr!

Skulle lige have luft...

Hilsen en skuffet ekspert bruger ;(
Avatar billede resten Nybegynder
03. januar 2002 - 21:05 #1
Enig.
:-)
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. januar 2002 - 21:08 #2
enig... MEGET enig

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
.: adm@visto.dk
Avatar billede gimmy Nybegynder
03. januar 2002 - 21:09 #3
Det er ikke den første kritik der er blevet udtrykt, men vi må fortrøstningsfuldt vente på lysere og bedre tider :)
Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 21:14 #4
gimmy>> Jo længre man venter desto værre bliver det. Lovløsheden bliver værre og værre og spørgsmålene mere og mere uforståelige! Men jeg aner da heller ikke hvad man kan gøre :( Måske forslå brug af nogle co-admin\'er?
Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 21:15 #5
Det er egentlig ret deprimerende at man ikke kan gøre en skid!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2002 - 21:16 #6
ang. peternr så har jeg lige læst at han havde ferie og dette var grunden til at han ikke kunne forsvare sig :)
peternr er fortsat velkommen på eksperten.dk :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2002 - 21:18 #7
dar> læs lige det her (ang. co-admin)

Kommentar fra peternr
03/01 2002 09:47:19    Hej Eksperter.

Jeg er lige kommet tilbage fra jule ferie og er selvfølgelig ked af den ravage jeg har fået startet.

Inden jul gennemgik jeg en liste på ca. 100 anmeldte baduserers. Det er et temmeligt tids-krævende opgave når der samtidig skal udvikles en ny ekspert.
Det er derfor også planen at eksperten v.3 skal have administratorer blandt jer brugere. Men indtil da bliver altså mig der gennemgår klagerne.

Der vil kunne opstå lave fejl i bedømmelserne af anmeldelser, og så skal i selvfølgelig bare brokke jer (send mail til info@eksperten.dk).

Desværre har jeg som sagt været på juleferie og har derfor ikke kunnet reagere hurtigere.

Angående Meek:

Her er så en af de omtalte fejl der kan opstå når man har for travlt.
Meeks bruger er derfor åbnet igen.
Sorry Meek!
Samtidig vil jeg dog gøre opmærksom på at det IKKE er tilladt at åbne spørgsmål for at henvise til et andet spørgsmål!

Nu vil jeg så dykke ned i de omkring 100 NYE baduser klager der er kommet siden jul. Brugeren peternr bliver dog nok ikke slettet:)

MVH

peternr
(taget fra http://www.eksperten.dk/spm/151919
Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 21:19 #8
Noget er vist gået hen over hovedet på mig...:)
Avatar billede kapla Nybegynder
03. januar 2002 - 21:19 #9
V. 3 Skulle have: Nyt Design, Co-admins, Pointbegrænsning (angiveligt 100 Point), \"Artikel system\", \"Køb & salgs modul\" \"Større mulighed for at skræddersy indhold til sig selv\", Mulighed for at ændre sit navn, uden at miste point.

Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 21:20 #10
Men det var da glædeligt... Men tilsyneladende stadig ikke nok :/
Avatar billede resten Nybegynder
03. januar 2002 - 21:20 #11
hehe ja der kan man se :))
Avatar billede f_rollo Nybegynder
04. januar 2002 - 00:32 #12
Findes der nogen tidsfornemmelse for hvornår det ny eksperten ser dagens lys eller er det bare noget der ligger hen i uvisheden.

Avatar billede kapla Nybegynder
04. januar 2002 - 10:42 #13
14. Januar
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. januar 2002 - 21:27 #14
det med at ændre navn uden at miste point er en god ide, det andet er simpelthen for dumt --> Ik´ John stigers ;)
Avatar billede dar Nybegynder
06. januar 2002 - 22:10 #15
kapla0>> Sikker?
Avatar billede kapla Nybegynder
06. januar 2002 - 22:11 #16
Dar> Angående hvad ?
Avatar billede dar Nybegynder
06. januar 2002 - 22:19 #17
14. januar
Avatar billede kapla Nybegynder
06. januar 2002 - 22:21 #18
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
07. januar 2002 - 21:21 #19
Skal der ikke ligesom være nogle over admins hvis der er en bedømmelse man er utilfreds med
Avatar billede danscape Nybegynder
07. januar 2002 - 21:24 #20
Enig i, at Eksperten.dk er blevet noget shit... Admin kigger sq ikke engang forbi hvert ½ år, men hvert anden år...

..og admin tjekker sq heller aldrig sin e-post... går stadig og venter spændt på 2 mails, som er afsendt tilbage i august måned!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2002 - 21:00 #21
lukker - ingen har lavet et svar.