Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2002 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgning!

Jeg har lige et par forslag til jeres søgefunktion... Jeg vil meget gerne have lave sådan at man kan søge med 3 bokstaver fordi at hvis man fx gerne vil søge efter noget om \"ini\" filer kan det ikke lade sig gøre... Et andet forslag er at i laver jeres egen søgemaskine som standart... Jeg syntes at det er mere overskueligt en google!

Håber at i gider at tage disse forslag serriøst!
Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 20:11 #1
Det har væet oppe nogle gange før. Problemet ved at kunne søge med tre bogstaver, er at man vil få ufattelig mange ubrugelige resultater, da f.x. \"ini\" vil indgå i de fleste spørgsmål omkring win3.1 (ini-filer i stedet for registreringsdatabase) og andre uvedkommende programmer der bruger ini-filer til at lagre indstillinger. Hvis man endelig VIL læse noget om ini-filer kan man jo skrive det, i stedet for bare ini...
Avatar billede dar Nybegynder
03. januar 2002 - 20:13 #2
Der har jo også været søgemaskine på eksperten (ikke google, men hjemmelavet søgemaskine), men det var dengang da eksperten var skrevet i asp. Sidan da har der aldrig rigtig været en ordentlig søgemaskine (den sidste kunne ikke skelne mellem kategorier)...
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2002 - 10:44 #3