Avatar billede slimmils Nybegynder
02. januar 2002 - 00:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket Lydkort?

Jeg har et Creative DTT2200, men kan ikke beslutte mig for hvilket lydkort jeg skal vælge. jeg ville gerne få den bedste lyd til mine DVD-film. Jeg ved godt at jeg så skal have nogle andre højtalere men så mange penge har jeg heller ikke.
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
02. januar 2002 - 01:00 #1
Et hoontech Soundtrack DIGITAL XG er udmærket, og så er det billigt

www.xs-sound.dk, her kan du finde mere info.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
02. januar 2002 - 01:02 #2
Enten et kort fra creatives helt nye serie Audigy, de kort er bare for seje.
Eller et Soundblaster Live 5,1 (har selv 5.1 man i dag ville jeg helt klart have valgt et Audigy kort af en art)

Hvad er der da galt med DTT2200, dem har jeg nemlig også.
Avatar billede slimmils Nybegynder
02. januar 2002 - 01:02 #3
jeg bøjer mig i støvet ::)
Avatar billede coldshadow Nybegynder
02. januar 2002 - 01:03 #4
Hvis du har rigtig mange penge så køb et Audigy platinium et eller andet.
Avatar billede slimmils Nybegynder
02. januar 2002 - 01:05 #5
Jeg tro jeg nøjes med Audigy Player ::)
Tak fo hjælpen

PS undskyld med afvisning af svaret jeg ved ikke lige hvad der skete.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
02. januar 2002 - 01:21 #6
Gør ikke noget.
Avatar billede coldshadow Nybegynder
02. januar 2002 - 01:23 #7
ARRRRRRRRRRRRRRRGH, verden går under, jeg gik glip af 15 point.
Avatar billede slimmils Nybegynder
02. januar 2002 - 01:52 #8
Jeg kender godt fornemmelsen, sidste gang gjorde jeg næsten selvmord. Jeg havde personlig hjernevrider i fem en halv måned. ::)