Avatar billede mr.burns Nybegynder
27. december 2001 - 21:52 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke dele min com

jeg kan ikke dele min com, eller få ikonet \" andre computere\" frem, netkortet er installeret, og jeg kan også gå på nettet med det
Avatar billede jonaswibert Nybegynder
27. december 2001 - 21:53 #1
Prøv at gå ind og søg efter en anden computer på netværket.
Avatar billede smiske Nybegynder
27. december 2001 - 21:54 #2

Har du installeret/aktiveret \"Fil & Udskriftsdeling\" under dine netværks indstillinger??

//Henrik
Avatar billede mr.burns Nybegynder
27. december 2001 - 21:54 #3
på netværket, jeg kan jo ikke få ikonet frem, så det kan jeg jo ikke
Avatar billede smiske Nybegynder
27. december 2001 - 21:56 #4

Ups, sorry......havde jeg lige glemt at se :o)  Prøv at sætte din Win 98 cd rom i og se om du har installeret det hele derfra :o)

//Henrik
Avatar billede mr.burns Nybegynder
27. december 2001 - 21:59 #5
ja jeg har lige installeret windows så... fil og udskrift er sat til
Avatar billede smiske Nybegynder
27. december 2001 - 22:04 #6

Du kan evt. prøve at fjerne dit netkort inde i enhedshåndteringen og så genstarte maskine og lad den finde det igen.

//Henrik
Avatar billede mr.burns Nybegynder
27. december 2001 - 22:13 #7
det har jeg gjort 3 gange
Avatar billede mr.burns Nybegynder
27. december 2001 - 22:15 #8
men underopstarten står der en fejl meddelse fra microsoft netværk at den ikke kan læse Msnp32.dll , har i den fil?? hvis i har gider i så ikke sende den til mig på sovejen10@post.tele.dk kan det ikke være problemet
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 22:18 #9
Kontrolpanel/netværk/tilføj/klient...
Avatar billede mr.burns Nybegynder
27. december 2001 - 22:24 #10
hvilken klient skal jeg tilføje, jeg har microsoft family logon
Avatar billede smiske Nybegynder
27. december 2001 - 22:26 #11

Ændrer det til Windows Logon :o)  Måske det hjælper :o)

//Henrik
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 22:36 #12
må være sket en fejl!? Prøv microsoft netværk
Avatar billede swaco Seniormester
27. december 2001 - 22:38 #13
Bruger du 98 eller 98se
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. december 2001 - 23:16 #14
Avatar billede mr.burns Nybegynder
28. december 2001 - 00:54 #15
Hey Drenge jeg har lavet det, det var ikke noget af det som i sagde så.. Ingen point denne gang, sry
Avatar billede zhark Nybegynder
28. december 2001 - 00:59 #16
mr.burns>
Det er da glædeligt og ABSOLUT ok. Vi andre lærer jo af det - hvad fandt du ud af?
Mvh. zhark
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2001 - 01:09 #17
ja, det er jo nemt nok at skrive man selv har lavet det, men hvordan?
Du har garanteret brugt Tweakui
Avatar billede smiske Nybegynder
28. december 2001 - 01:52 #18

Jamen lad høre, hvad gjorde du???

//Henrik
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. december 2001 - 11:47 #19
mr.burns> endnu en gang opfordrer vi dig til at fortælle et eventyr fra de varme lande.

Det varer nok lidt inden du igen stiller spørgsmål på Eksperten, godt nytår og velkommen i den nye Eksperten efter nytår!
Avatar billede mr.burns Nybegynder
29. december 2001 - 01:19 #20
Undskyld, jeg loggede af før jeg så jeres kommentarere, sry.
Det eneste jeg gjorde var at lægge windows ind igen, altså oveni det gamle, også virkede det bare. JEg HADER windows, men hva fanden...
Glædelig Nytår, og kom godt ind i det nye år

                    -=SeS=-