Avatar billede sprutnik Nybegynder
27. december 2001 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Klik=søg :-(

Den sidste uge har jeg døjet med et lille, men irreterende problem.
Når jeg har skrevet noget tekst i en søgemaskine, f.eks. Google, og vil lave en ny søgning, plejer jeg at slette den gamle tekst ved at venstreklikke på den to gange så det bliver markeret, og derved slettet når jeg skriver noget nyt.
Problemet er at istedet for at markere teksten, begynder den at søge igen. Det er møgirreterende.
Er der nogen der ved om jeg er kommet til at slå et eller andet til jeg ikke skulle have gjort?
Avatar billede sprutnik Nybegynder
27. december 2001 - 20:08 #1
PS
jeg bruger win 2000 og explorer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. december 2001 - 22:29 #2
Hvis du ikke for nyligt har installeret google toolbar, er mit eneste forslag virus, eller en defekt mus.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede sprutnik Nybegynder
28. december 2001 - 00:13 #3
lukker