Avatar billede sandra2001 Nybegynder
25. december 2001 - 14:29 Der er 3 kommentarer

Who knows the website for Kennex (DVD player) products?

I just got a Kennex DVD 01-1 player for Christmas (bought at OBS).
Who knows where I can find a website with firmware updates and maybe a manual in English?
Undskyld, min dansk er ikke godt :o) !
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2001 - 14:54 #1
hvad hedder den mere end kennex ?
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2001 - 14:57 #2
doh!! Kennex DVD 01-1 *G*
Avatar billede fcs Novice
28. december 2001 - 19:23 #3
Kennex er det samme som Lumatron - det er Lumatron der producerer den og så har FDB bare \"klasket\" deres eget navn (Kennex) på den! Jeg kan dog ikke lige finde et link til info om Lumatron