Avatar billede maxwell Nybegynder
22. december 2001 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra digitalt kamera til website

Hejsa - og god jul <|;-)

Findes der en smart måde at få sine digitale billeder fra computeren til sin website. Det jeg forstiller mig er et program som automatisk kan generare en index side med en oversigt over billederne og ved et klik på et billede for man det så i stor størrelse. Så man er fri for skev at skulle lave selve websites\'ne.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. december 2001 - 11:14 #1
Ja, det ka\' du faktisk få Photshop til at gøre!
Under Automatisere - Web-fotogalleri
Avatar billede benny_m Nybegynder
22. december 2001 - 11:18 #2
Orh, tak for det fotograf
Avatar billede maxwell Nybegynder
23. december 2001 - 13:27 #3
fotograf -> tak for det... jeg har kigget på det og det kan godt køre ikke særlig godt men det køre... takker

har selv fundet ud af at DreamWeaver klare det faktisk meget bedre...

Avatar billede tumben Novice
31. december 2001 - 01:22 #4
tillad mig at anbefale fotostation 4.5 fra www.fotostation.com...den kan precis det du mangler
Avatar billede tumben Novice
31. december 2001 - 01:23 #5
øøhhmm..    www.fotostation.com    :-)